A Partnering konferencián járt a Lapról hangra csapata

     

    Május 16-án felkerekedett a Lapról hangra teljes csapata, és meg sem állt Győrig, a Partnering konferenciáig. A Partnering konferencia egy olyan rendezvény, ahol ügyfélszolgálatot üzemeltető cégek szakemberei tanulhatnak egymástól, hogyan elégíthetik ki még jobban a vevőik, ügyfeleik igényeit. Azzal a várakozással indultunk útnak, hogy egy olyan konferencián, ahol a résztvevők életében fontos szerepet játszik a telefonos ügyintézés, biztosan sok érdeklődőt találunk a telefonnal rögzíthető újságolvasásra.

    Az első előadások után egyre több érdeklődő állt meg a standunknál. Volt köztük olyan, aki egy, az ügyfélszolgálatosok munkáját megkönnyítő szoftver forgalmazójaként nemcsak a Lapról hangra projekt, hanem az Infoalap többi tevékenysége iránt is kíváncsian érdeklődött. Mások azért kerestek fel minket, hogy olyan önkéntes munkát találjanak, amelyet a legtöbb munkatársuk szívesen végez, nem kötődik helyhez és időhöz, viszont mégis összefogja a munkahelyi csapatot. Olyan is akadt, aki nem egy cég képviselőjeként, hanem előadóként, leendő önkéntesként akarta megtudni, hogyan segíthet a vak és gyengénlátó embereknek, ha hozzánk csatlakozik. Mások – két előadás között – „csak” felkaptak egy-két prospektust, és megjegyezték, hogy ahogy lesz idejük, alaposan elolvassák. Az érdeklődők számát növelte, hogy Éva, a konferencia szervezője felhívta a Lapról hangra projektre az előadók és a nézők figyelmét. Kedvesen és meggyőzően összefoglalta, milyen sokat jelent az emberi hangon történő felolvasás, és arra buzdította a hallgatóságot, hogy ragadjanak újságot, és szánjanak a napjukból öt-tíz percet arra, hogy megosszák a vak és gyengénlátó emberekkel a számukra érdekes újsághíreket. Nem kellett sokáig győzködni az ügyfélszolgálatok képviselőit, hogy felismerjék a projektben rejlő lehetőségeket, és elvigyék a hírét kollégáik számára.

    A projekt megismertetése mellett mi is rengeteget tanulhattunk, hiszen az előadásokon bepillanthattunk az ügyfélszolgálatok mindennapjaiba, megtudhattuk, milyen stratégiákkal lehet eredményessé és az ügyfelek számára meggyőzővé tenni a telefonos ügyintézés menetét. Olyan véleményeket, ötleteket is hallhattunk, amelyeket érdemes átvenni, „ellesni” azoktól, akik a gyakorlat szintjén évek óta alkalmazzák ezeket.

    Köszönjük a szervezőknek a részvételi lehetőséget, reméljük, a következő Partnering konferencián is találkozhatunk.

    Hír elküldése e-mail-ben űrlap mutatása

    Vissza a hírekhez

     

    Az oldal tetejére